مجله دلتا

  • ۰
  • ۰
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهر سازی گفت: قیمت میانگین ساخت هر متر مربع خانه در طرح اقدام ملی بین یک و نیم میلیون (در خانه‌های یک طبقه و ویلایی) و ٢ تا ۲.۵ میلیون تومان در آپارتمان در نظر گرفته می‌شود
قیمت

‍‍‍به گفته معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی میانگین قیمت آپارتمان در طرح اقدام ملی مسکن از ۲ تا ۲.۵ میلیون تومان در هر متر مربع خواهد بود.

به گزارش مجله دلتا، محمود محمودزاده امروز در نشست خبری که به منظور اعلام جزییات ثبت نام متقاضیان مسکن در طرح اقدام ملی برگزار شده بود در پاسخ به پرسشی در خصوص قیمت یک واحد آپارتمان در این طرح، گفت:قیمت یک متر مربع خانه در این طرح بسته به شرایط واحد مسکونی و ساختمان متفاوت است.

وی گفت: قیمت ها بر اساس تعداد طبقات هر ساختمان، زیربنا و متراژ تعیین می شود و از آنجا که متقاضیان خود مصالح را انتخاب می‎کنند قیمت ها متفاوت خواهد بود.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهر سازی افزود: به هر صورت قیمت میانگین ساخت هر متر مربع خانه در طرح اقدام ملی بین یک و نیم میلیون (در خانه‌های یک طبقه و ویلایی) و ٢ تا ۲.۵ میلیون تومان در آپارتمان در نظر گرفته می‌شود و بسته به نوع سازه و تعداد طبقات این قیمت‌ ها افزایش خواهد داشت.

وی تصریح کرد با توجه به اینکه متقاضی مسکن در این طرح خانه خود را با چه ویژگی‌ هایی سفارش می‌دهد قیمت‌ ها در بازه ‌های مختلفی تعریف شده است.

محمودزاده توضیح داد که سیاست دولت در این طرح، حضور دهک‌ های مختلف اجتماعی است و بر این اساس سبد مختلفی از طرح ها در این پروژه تعریف شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح نمی‎توان کف و سقف قیمت برای هر واحد آپارتمان را تعیین کرد در عین حال گفت : اگر میانگین قیمت یک  مترمربع را  ۲.۵ میلیون تومان در نظر بگیریم یک واحد آپارتمان ٧۵ مترمربعی ٢٠٠ میلیون تومان تمام می‌شود.

به گفته معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در سامانه اعلام شده برای ثبت نام انتخاب متراژ و نوع مصالح درنظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: در ساخت خانه های این طرح ضمن توجه به مقررات و اصول مهندسی استاندار ساخت و ساز رعایت خواهد شد.

محمودزاده توضیح داد که برای جلوگیری از توقع مردم که به عنوان نمونه می‌توانند با فلان رقم صاحب خانه شوند هیچ رقم نهایی برای خانه های طرح اقدام ملی اعلام نمی‌شود.

  • ۹۸/۰۸/۱۹
  • khanoom neanderthall

خبر

مجله دلتا

مسکن

مسکن مهر

گزارش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی